Аутсорсинг служби Service Desk
Служба Service Desk від «OK CITY» дозволяє забезпечити централізований поточний контроль за виконанням звернень / запитів, знизити витрати на обробку звернень в Ваш ІТ-відділ.
Служба Service Desk «OK CITY» забезпечує наступні процеси:
- Реєстрація та класифікація звернень / запитів.
- Розподіл звернень / запитів.
- Обробка звернень / запитів.
- Розподілу відповідальності за усунення звернень / запитів.
- Фіксація контрольного терміну виконання.
- Контроль виконання звернень / запитів.
- Автоматична ескалація за виділений час.
- Зростання якості послуг для Ваших користувачів.
- Спрощення доступу користувачів до ІТ-послуг.
- Доступ до звітності для управління якістю ІТ-послуг.
- Підтвердження закриття звернення / запиту актом виконаних робіт.
Користувачі отримують можливість створювати заявки через web-інтерфейс з будь-якого робочого місця. Service Desk автоматично інформує про статус і терміни вирішення заявок.
Система Service Desk від «OK CITY» має зручний і простий інтерфейс і розрахована на роботу з великою кількістю заявок.