Аутсорсинг служби Service Desk

Аутсорсинг служби Service Desk

Служба Service Desk від «OK CITY» дозволяє забезпечити централізований поточний контроль за виконанням звернень / запитів, знизити витрати на обробку звернень в Ваш ІТ-відділ.

Служба Service Desk «OK CITY» забезпечує наступні процеси:
  • Реєстрація та класифікація звернень / запитів.
  • Розподіл звернень / запитів.
  • Обробка звернень / запитів.
  • Розподілу відповідальності за усунення звернень / запитів.
  • Фіксація контрольного терміну виконання.
  • Контроль виконання звернень / запитів.
  • Автоматична ескалація за виділений час.
  • Зростання якості послуг для Ваших користувачів.
  • Спрощення доступу користувачів до ІТ-послуг.
  • Доступ до звітності для управління якістю ІТ-послуг.
  • Підтвердження закриття звернення / запиту актом виконаних робіт.

Користувачі отримують можливість створювати заявки через web-інтерфейс з будь-якого робочого місця. Service Desk автоматично інформує про статус і терміни вирішення заявок.

Система Service Desk від «OK CITY» має зручний і простий інтерфейс і розрахована на роботу з великою кількістю заявок.